Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine cdmarket.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine cdmarket.si, pravice in obveznosti ponudnika ( v nadaljevanju ponudnik) ter obiskovalcev in uporabnikov spletne strani cdmarket.si (v nadaljevanju kupec). Ponudnik je podjetje: ZLATI ZVOKI, glasbena produkcija d.o.o., Rudarska cesta 2A, 1412 Kisovec


DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrske podatke),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoje dostave artiklov,
  • jasno izražene cene blage,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


CENE

Cene v spletni trgovini cdmarket.si so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave. Pogoji dostave so določeni posebej. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila na način, kot je objavljen v pogojih spletne trgovine cdmarket.si. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


NAROČANJE

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. To ni potrdilo, da je blago na zalogi, ampak le obvesstilo, da je ponudnik prejel naročilo in se je pričel postopek preveritve dobavljivosti artikla. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.


DOSTAVA BLAGA IN PLAČILO

Podatki od načinu plačila in dostavi so objavljeni tukaj: Plačilo in dostava


PREKLIC NAROČILA, VRAČILO BLAGA IN VRAČILO KUPNINE

Kupec lahko v 24 urah od oddaje naročila pošlje na naslov prodaja@boznar.si odstop od naročila. Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: prodaja@boznar.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga . Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti originalno zapakirano, nepoškodovano in neuporabljeno, v količini, kot je bilo kupcu poslano. Kupec blago vrne na ponudnikov naslov: Božnar čebelarstvo d.o.o., Polhov Gradec 72, 1355 Polhov Gradec . Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Če kupec odstopi od naročila in blago vrne, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.


ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina cdmarket.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.


REKLAMACIJE

Če kupec meni, da prejeti izdelek ne ustreza njegovim željam in potrebam, ga bomo nadomestili z drugim izdelkom ali pa vrnili prejeto kupnino. V tem primeru mora kupec nepoškodovan in neuporabljen izdelek vrniti v originalni embalaži na naslov ponudnika. Če je bila originalna embalaža odprta ali odstranjen varnostni pečat, možnost vračila ne velja. Če kupec ugotovi, da je blago, ki ga je prejel poškodovano, da manjka vsebina in da paket kaže znake odprtja, sproži pri Pošti Slovenije postopek reklamacije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine cdmarket.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini cdmarket.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.


KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •  jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


ODGOVORNOST PONUDNIKA

Podjetje ZLATI ZVOKI, glasbena produkcija d.o.o. ni odgovorno za posledice uporabe izdelkov, ki ni v skladu z navodili proizvajalca. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, tekstovni material pa informativne narave. Ponudnik se trudi po najboljših močeh, da je so podatki v spletni trgovini cdmarket.si pravilni, da je ponudba redno osvežena . Če pa uporabniki opazijo morebitno napako, jih prosimo, da nas na to opozorijo, za kar se jim že v naprej zahvaljujemo.


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in reševati pritožbe čim hitreje . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova infozlati.zvoki@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupec se lahko za kakršno koli pomoč obrne tudi na telefonsko številko 031 678 398. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. V naši spletni trgovini želimo imeti čim več zadovoljnih kupcev, zato se bomo trudili, da bo naša ponudba zanimiva in vredna zaupanja!